torsdag 26. april 2018

Et lite mixed media lerret

Hei!

Jeg har fortalt at jeg har sans for mixed media prosjekter, og at jeg  noen ganger sysler for meg selv med dette. Det gir meg så utrolig masse kreativt påfyll! Jeg vet aldri helt hva jeg synes om disse små prosjektene mine, men har allikevel lyst til å dele et av disse med dere. Jeg har stor sans for ei som heter Tiffany Solorio, og har latt meg inspirere av henne da jeg lagde dette lerretet. Det er ikke en lift,  men snarere et forsøk på å bruke hennes teknikker, fargevalg og komposisjon. Aner ikke om jeg har lyktes, men hadde det gøy i prosessen :-)

Nok prat ;-) Slik ble det ferdige resultatet.





Jeg har brukt Light modeling paste fra Liquitex. Er faktisk usikker på hvor stensilen er fra... Har ikke emballasjen lengre. Typisk meg ;-) 
Gesso, akrylmaling, sprayer, voks, lim, perler og art stones er fra Prima. Jeg har brukt ulike chipboards fra Blue Fern Studios, Snip Art og Lanternia Morska. Det meste av pynten er fra Prima. Den innerste rammen er fra Kort & Godt Hobby og korken er fra Norsk Stempelblad AS, men jeg har også brukt en egen gammel nøkkel og hengelås. Klistremerkene med småord er fra Tim Holtz. Rammen er kjøpt på Panduro.

Tusen takk for titten! Ha en fin og kreativ dag :-)

God klem fra Cathrine.

1 kommentar:

  1. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)